Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání reklamních sdělení v prostoru online seznamek se zaměřením na Tinder
Dobiášová, Tereza ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tématem bakalářské práce je vnímání reklamních sdělení v prostoru online seznamek se zaměřením na Tinder. Cílem práce je prozkoumat, jak čeští uživatelé vnímají dosavadní reklamy, se kterými se v aplikaci setkali, a zjistit jejich otevřenost a postoje ke konkrétním sdělením. Explorativní výzkum se dále zabývá různými reklamními formáty, které aplikace nabízí, a reakcemi na ně. Výsledky prezentují dosavadní uživatelské zkušenosti s reklamami v aplikaci a reakce na konkrétní sdělení a formáty reklam. Poznatky z práce lze využít jako ukazatel pro značky, které zvažují investici do nového reklamního média.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.